Власова Катерина

Власова Катерина

Полтава

Художниця-керамістка. Цікавиться сучасними керамічними тенденціями, експериментує з декором та випалом кераміки.

leleka_white@ukr.net

+380 66 281 40 83

 

Народилася

22.06.1994      Полтава

Навчалася

2012-2016   Архітектурний факультет Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка за спеціальністю «Декоративно-прикладне мистецтво, реставрація».

2016-2018   Луганський національний університет культури і мистецтв імені Тараса Шевченко, спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація».

Працювала

2017-2023   Викладачка спецдисциплін Решетилівського художнього професійного ліцею

2019-2021   Викладач напрямку «Пластична майстерня» Школи неформальної освіти «Камбала» (Полтава)

2020-до нині   Власна майстерня кераміки «Algorythm_ceramics».

ПЕРСОНАЛЬНІ ВИСТАВКИ

2021   «Природа. Вібрації. Фактури» (Опішне)

2024   «Жити життя» (Полтава)

УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ

2015   І Всеукраїнська виставка «Сучасне “мистецтво вогню” України» (Київ)

Виставка декоративної кераміки «Весняні аркади» (Полтава)

2017   Виставка декоративно-прикладного мистецтва «Великдень» (Полтава)

УКРАЇНСЬКЕ БІЄНАЛЕ ХУДОЖНЬОЇ КЕРАМІКИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ КРИЧЕВСЬКОГО (Опішне)

Всеукраїнська різдвяна виставка (Київ)

2018   ІІ Всеукраїнська виставка «Сучасне «Мистецтво вогню України» (Київ)

Мистецька виставка до Дня міста (Полтава)

2019   Всеукраїнська виставка-конкурс «Етнопосуд-2019» (Київ)

Всеукраїнська виставка до Дня Незалежності України

Мистецька виставка до Дня міста (Полтава)

Виставково-мистецький проєкт «Сонячний Великдень-2019» (Київ)

2021   Виставка художньої кераміки «VIEWPOINT (ТОЧКА БАЧЕННЯ)» (Полтава)

Виставка декоративно-прикладного мистецтва до Нового року

2022   Мистецька акція «Стіна пам’яті Михайла Бойчука»: Всеукраїнський конкурс на кращий керамічний пласт на тему «Бойчук і бойчуківці: сучасний погляд» (Київ)

Виставка «Одного дня після..» (Київ)

 ІІ МІЖНАРОДНЕ БІЄНАЛЕ ХУДОЖНЬОЇ КЕРАМІКИ ІМЕНІ ВАСИЛЯ КРИЧЕВСЬКОГО (Опішне)

Виставка української кераміки «Випалюй» (Київ)

2023 Виставка жінок-художниць «Весні бути!» (Полтава)

Виставка декоративно-прикладного мистецтва «Великдень»

Всеукраїнська Великодня виставка декоративно-ужиткового мистецтва «Світ Божий як Великдень» (Київ)

Художній проєкт сучасної кераміки «ЦеГлина-2023» (Київ)

Всеукраїнська художня виставка «Лінія і простір» (Полтава)

Всеукраїнська виставка до Дня Незалежності України (Київ)

Мистецький проєкт «ZOO ZOOM II. Українська кераміка – дух незламності» (Київ)

Четверте Всеукраїнське трієнале сучасного декоративно-ужиткового мистецтва «Від Землі – до Сонця» (Чернівці)

2024   Міжнародний конкурс на кращий керамічний пласт «Майбутнє України» (Київ)

Project «mini-brick-2023» IMPRESSIONS ON A BRICKS (Відень, Австрія)

2025   Перша спільна виставка керамістів Полтавщини «ВИПАЛЕНИЙ СТАН» (Полтава)

УЧАСТЬ У ФЕСТИВАЛЯХ І СИМПОЗІУМАХ, НАГОРОДИ

2013    VII Міжнародний молодіжний гончарський фестиваль «Опішне-2013» (Опішне)

2014    VIІI Міжнародний молодіжний гончарський фестиваль «Опішне-2014» (Опішне; 1 місце).

2015    ІХ Міжнародний молодіжний гончарський фестиваль «Опішне-2015» (Опішне; Гран-Прі).

Всеукраїнський симпозіум художньої кераміки «Глиняний берег» (Одеса).

2018    IV керамічний симпозіум вогненної скульптури «Скіфія, скіф і я» (Нікополь; 3 місце).

2019    Міжнародний гончарний фестиваль «Не святі горшки ліплять» (Тернопіль).

2020    Міжнародний гончарний фестиваль «Не святі горшки ліплять» (Тернопіль).

2021    Міжнародний гончарний фестиваль «Не святі горшки ліплять» (Тернопіль).

КЕРАМОрезиденція Національного музею-заповідника українського гончарства (Опішне).

Всеукраїнський керамічний проєкт «Вікна» (Київ).

2022    Резиденція Gudenky (Займище)

2024    Міжнародна грантова премія Говорунів (Опішня).

КЕРАМОрезиденція Національного музею-заповідника українського гончарства (Опішне).

2025    КЕРАМОрезиденція Національного музею-заповідника українського гончарства (Опішне)

 

ТВОРИ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ

  • Національний музей-заповідник українського гончарства (Опішне).
  • Решетилівський художній професійний ліцей (Решетилівка)
  • Музей народної архітектури та побуту Середньої Наддніпрянщини (Переяслав-Хмельницький)
  • Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука (Київ)
  • Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава)
  • Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (Полтава)
  • Полтавський краєзнавчий музей імені Василя Кричевського
  • Опішнянський державний художній ліцей Імені Василя Кричевського

Проєкти Власова Катерина

2025 рік

100 років у світлі таланту Василя Омеляненка

Цей мистецький проєкт – не просто вшанування, а живе переосмислення постаті мистця, чия творчість стала синонімом опішненської традиції, глибоко вкоріненої у національний культурний ґрунт. У рік, коли Василю Омеляненку виповнилося б 100 років, мистці з різних куточків України об’єдналися в резиденції, щоб у глині, формі й образі втілити нове прочитання його неймовірної спадщини.

Протягом двадцяти днів п’ятеро талановитих художників-керамістів творили просто неба двометрові глиняні скульптури – образи, народжені з діалогу з минулим, з глибин національної пам’яті та щирого захоплення майстерністю Василя Омеляненка.

Ці мистецькі витвори стали частиною відкритого простору Меморіального музею-садиби гончаря Василя Омеляненка. Там, де колись він ліпив свої легендарні твори, з’явилися нові арт-об’єкти, як жива тінь його духу, як мовчазні свідки безперервності української гончарської традиції.

100 років у світлі таланту Василя Омеляненка. Найдобріший лис.

Цей мистецький проєкт – не просто вшанування, а живе переосмислення постаті мистця, чия творчість стала синонімом опішненської традиції, глибоко вкоріненої у національний культурний ґрунт. У рік, коли Василю Омеляненку виповнилося б 100 років, мистці з різних куточків України об’єдналися в резиденції, щоб у глині, формі й образі втілити нове прочитання його неймовірної спадщини.

Протягом двадцяти днів п’ятеро талановитих художників-керамістів творили просто неба двометрові глиняні скульптури – образи, народжені з діалогу з минулим, з глибин національної пам’яті та щирого захоплення майстерністю Василя Омеляненка.

Ці мистецькі витвори стали частиною відкритого простору Меморіального музею-садиби гончаря Василя Омеляненка. Там, де колись він ліпив свої легендарні твори, з’явилися нові арт-об’єкти, як жива тінь його духу, як мовчазні свідки безперервності української гончарської традиції.

Пошук форми і змісту для своєї роботи «Найдобріший лис» став для мисткині глибоким зануренням у власне дитинство – до тих образів, що сформували її відчуття світу й краси.
Історія натхнення, що почалася з дослідження творчості Василя Омеляненка, привела до переосмислення української казки та дитячої чуттєвості в матеріалі – через дотик, фактуру й теплу іронію образу…